Τηλέφωνο HappyByte 210-300-9540 0      Blog      Panel

 

H Google ανακοινώνει ότι ο Chrome θα αποκτήσει native adblocker το 2018.


Google Chrome Logo

Η πρώτη κίνηση έχει γίνει από την Opera που έχει ήδη ενσωματώσει έμφυτο ad blocker στον Opera browser. H Google τώρα ακολουθεί και ανακοινώνει ότι στις αρχές του 2018, ο Google Chrome θα αποκτήσει και αυτός ενσωματωμένο ad blocker. Η νέα λειτουργία θα ισχύσει τόσο για την desktop, όσο και για την mobile έκδοση του browser.

O αντιπρόεδρος του τμήματος διαφημίσεων και εμπορίου της εταιρίας, Sridhar Ramaswamy με μια ανάρτηση του στο επίσημο blog της Google δηλώνει ότι η εταιρία θέλει να δημιουργήσει ένα καλύτερο web για όλους. Ένας από τους τρόπους που θα χρησιμοποιήσει για να το πετύχει, θα είναι με το να εξαλείψει τις ενοχλητικές διαφημίσεις.

Φυσικά μια και η Google είναι το μεγαλύτερο διαφημιστικό δίκτυο παγκοσμίως, θα ήταν εξαιρετικά απίθανο να ήθελε να εξαλείψει όλες τις διαφημίσεις από το web. Οι διαφημίσεις θα χωρίζονται λοιπόν σε αποδεκτές και μη αποδεκτές/ενοχλητικές.

Πως θα γίνεται όμως αυτός ο διαχωρισμός; Η Google εντάχθηκε στην ομάδα εργασίας “Coalition for better ads” (Συμμαχία για καλύτερες διαφημίσεις). Η συγκεκριμένη ομάδα έχει δημοσιεύσει αναλυτικές προδιαγραφές για το ποιες διαφημίσεις ξεπερνάνε τα όρια της ενόχλησης του χρήστη. Έτσι ο Chrome θα συνεχίσει να δείχνει τις διαφημίσεις που θεωρούνται αποδεκτές με βάση αυτές τις προδιαγραφές.

Σύμφωνα με την ομάδα, οι μη αποδεκτές διαφημίσεις συμπεριλαμβάνουν τα pop-ups, τις διαφημίσεις που παίζουν αυτόματα ήχο ή μουσική και τις διαφημίσεις που κλείνουν μόνο μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Η Google δημοσίευσε παράληλα ένα οδηγό με βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να ακολουθούν οι webmasters για να παρέχουν μια “καλύτερη εμπειρία διαφήμισης” στους χρήστες.

Σύμφωνα με αυτό τον οδηγό, το 69% των χρηστών δήλωσαν σαν πρόθεση να εγκαταστήσουν κάποιο πρόγραμμα ad block μετά από κάποια δυσάρεστη εμπειρία με ενοχλητικές ή παρεμβατικές διαφημίσεις. Επίσης το 50% των χρηστών δήλωσαν ότι δεν θα ξανά επισκεπτόταν, ούτε θα σύστηναν μια σελίδα που είχε διαφημίσεις pop-up.

H Google επίσης δημιούργησε ένα ένα εργαλείο με τον τίτλο “Ad experience report”. Το συγκεκριμένο εργαλείο σας βοηθάει να δείτε πως κατατάσσονται οι διαφημίσεις που έχετε στο site σας. Επίσης παρέχει screenshots και βίντεο από ενοχλητικές διαφημίσεις, ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε και να εξαλείψετε αυτές που δεν είναι αποδεκτές. Το εργαλείο μπορείτε να βρείτε στα webmaster tools της Google.

Ad experience report Google webmaster tools

Επίσης η Google θα δημιουργήσει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν κάποιο ποσό σε αντάλλαγμα με το δικαίωμα τους να μπλοκάρουν διαφημίσεις. Τα ποσά αυτά θα διανέμονται στους ιδιοκτήτες των websites αντί των εσόδων από τις διαφημίσεις. Η λειτουργία αυτή θα λέγεται Funding Choices και αποτελεί συνέχεια του προγράμματος Contributor που είχε ξεκινήσει η Google το 2014.

Στον αντίποδα πολλοί επαγγελματίες του web marketing είναι καχύποπτοι και πιστεύουν ότι ίσως είναι μια κίνηση της Google ώστε να χτυπήσει ανταγωνιστικά διαφημιστικά δίκτυα με το να μπλοκάρει της διαφημίσεις τους. Η εταιρία τονίζει πάντως ότι ακόμη και οι διαφημίσεις από το δικό της δίκτυο, δεν θα εμφανίζονται σε σελίδες που δεν πληρούν τα standards που αναφέραμε παραπάνω.

Απ’ότι φαίνεται, η εποχή που ήταν ανεκτές οι ενοχλητικές διαφημίσεις στο internet φτάνει στο τέλος της. Δεν αποκλείεται να δούμε και τους υπόλοιπους browsers να αποκτούν ad blocking λειτουργίες μέσα στα επόμενα ένα ή δύο χρόνια. Όσοι webmasters εξαρτώνται από τη διαφήμιση σαν πηγή εσόδων σίγουρα πρέπει να διασφαλίσουν ότι δεν παρέχουν μια ενοχλητική εμπειρία στους χρήστες μέσω της διαφήμισης.



Ακολουθήστε μας, για να μαθαίνετε τα νέα μας και τις δημοσιεύσεις του blog μας.
Facebook Twitter


Όλα τα άρθρα